Monday, May 16, 2016

ლაშქრობა ქუტაისი->>სათაფლია



პროექტის სახელწოდება
ტურისტული ლაშქრობა: ქუთაისი-სათაფლია
პროეექტის მთავარი იდეა
შემეცნებით-გამაჯანსაღებელი
პროექტის აქტუალობა
თეორიული  ცოდნის პრაქტიკაში განხორციელება, მზაობა ლაშქრობისათვის
პროექტის მიზნები
ჯანსაღი  ცხოვრების წესის დაუფლება
მონაწილეთა ასაკი
მე-6 კლასი        11-12 წელი
ვადები/ხანგრძლიობა
25--30 მაისი. ერთი დღე       9- დან17 საათამდე
მოსალოდნელი შედეგები
სპეციალური უნარჩვევების შეძენა,ადგილმდებარეობაზე გადაადგილება ბუნებრივი პირობების გათვალისწინებით,წინაღობების დაძლევა--მდინარე, მდელო, აღმართი, დაღმართი.ტურისტული ტექნიკის ფლობა
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
გეგმა -- მარშუტი,პირველადი დახმარებისათვის საჭირო მედეკამენტები,თითოეულ ბავშვს ზურგჩანთა შიგთავსით:წყალი 1 ბოთლი და საკვები მსუბუქი ლანჩისთვის.ფოტო და ვიდეოკამერა საინტერესო მომენტების დასაფიქსირებლად.
პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები)
ტურისტული ჯგუფისა და მასწავლებლის  გადაწყვეტილებით მე-6 კლასმა მიიღო შეთავაზება ტურისტული ლაშქრობის ჩატარებისა მარშუტი ქუთაისი-სათაფლია. ჯგუფმა მიიღო შეთავაზება და დაიწყო მოსამზადებელი ეტაპი. შეკრება 9 საათზე, ჯგუფი ეწყობა 2 მწკრივად,რომელთაც სათავეში ჩაუდგება ტურისტული ჯგუფის ხელმძღვანელი და ბოლოში მასწავლებელი, ჯგუფი დაიკავებს გზის მარჯვენა განაპირა მხარეს და იწყება სვლა მარშუტით: კუპრაძის ქ. -> თამარ მეფის ქ.->რუსთაველის გამზირი->ჯავახიშვილის ქ. სათაფლია პარარელურად მასწავლებელი  ან ერთერთი მოსწავლე ფოტო აპარატით და  ვიდეო აპარატით აფიქსირებს საინტერესო მომენტებს. .პირველი შესვენება სათააფლიის გადასახვევთან. გრძელდება სვლა გამოქვაბულამდე მცირედი შესვენების შემდეგ ვათვალიერებთ გამოქვაბულს. ვარფჩევთ ადგილს დასასვენებლად დაშთაბეჭდილებების გასაზიარებლად, შემდეგ ლანჩი.ლანჩის შემდეგ ბავშვები იყოფიან 2 გუნდად და იწყება მოძრავი თამაშები. თამაშობენ ფ                          ეხბურთს, წრეში ბურთს. ბოლოს მასწავლებელი მოკლე ჩანართების სახით საუბრობს მიმდინარე ლაშქრობის მნიშვნელობაზე, ჯანსაღი ცხოვრების წესის შესახებ.  ბავშვებს ეძლევათ თავისუფალი საათი ამის შემდეგ მასწავლებლის ბრძანებაზე ბავშვები ეწყობიან 2 მწკრივად და იგივე მარშუტით ბრუნდებიან უკან.ლაშქრობის მერე დღეს მოხდა მოსწავლეთა შეკრება სკოლის სპორტულ დარბაზში და მოხდა ჩატარებული  ლაშქრობის განხილვა-შეჯამება, მცირე პრეზენტაცია. პირველად მასწავლებელმა ისაუბრა იმ შედეგებზე, რომ ბავშვებმა შესანიშნავად გაართვეს თავი ადგილმდებარეობაზე  გადაადგილებას ეს იყო წყალზე გადასვლა სიმაღლეზე ასვლა თუ დაღმართზე დაშვება. ბავშვებმა ემოციურ ფონზე თავიანთი შთაბეჭდილებები გაუზიარეს ერთმანეთს. პროექტორის საშვალებით ერთხელ კიდევ გადაავლეს თვალი ფოტო დავიდეო მასალებს ---ლაშქრობის საინტერესო მომენტები.მოსწავლეებმა აღნიშნეს და გამოტანეს დასკვნა,რომ ლაშქრობის დროს ყველაზე მნიშვნელოვანია ორგანიზებულობა, თანადგომა და ყურადღება.ჩატარებული ლაშქრობა ერთხმად ჩაითვალა დამაკმაყოფილებლად.
საგნებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
გეოგრაფია,ისტორია
პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი)
რუსუდან მაჭარაშვილი
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა
rusudan.macharashvili24@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი
rusudanmacharashvili24.blogspot.com

No comments:

Post a Comment